גילוי מרצון בתחומי המס השונים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

גילוי מרצון בתחומי המס השונים

גילוי מרצון בתחומי המס השוניםלאחרונה פורסמה הוראה על ידי רשויות המס לפיה אדם שיגלה את הכנסותיו הלא מדווחות וישלם בגינן מס במסגרת הליך גילוי מרצון ולפי הכללים שנפרט – ייהנה מהגנה פלילית מלאה!

לא דיווחת על הכנסות? לא דיווחת על חשבונות בנק בחו"ל? לא שילמת מע"מ? לא דיווחת על עסקה במקרקעין? תוכל ליהנות מהגנה פלילית מלאה!

אופן הגשת הגילוי מרצון לפי בחירת הנישום

  1. הגשת בקשה באופן אנונימי על ידי עורך דין, מבלי לחשוף את זהות הנישום, וכן תחת חיסיון עורך דין לקוח ללא חשש שייחשף מי שבשמו מגיש עורך הדין את הבקשה.
  2. הגשת בקשה גלויה באופן גלוי אותה ניתן להגיש עד ל-31/12/19.

את הבקשה יוכל עורך הדין להגיש בשם הנישום על כל העבירות שנעברו על פי חוקי המס השונים: פקודת מס הכנסה, חוק מיסוי מקרקעין, חוק מס ערך מוסף וחוק איסור הלבנת הון. בנוסף, ניתן להגיש בקשות להסיר את הסיכון הפלילי גם על עבירות מכוח חוק מס קנייה, פקודת המכס וחוק מסי מכס ובלו.

הליך זה מהווה מסלול בטוח להסדרת בעיות מס פליליות ואזרחיות מול רשויות המס.

טיפול מזורז ומקוצר בבקשות גילוי מרצון

משרדנו יוכל להגיש גם בקשות לגילוי מרצון במסלול מהיר כך שהן תטופלנה בסד זמנים קצר מ- 6 חודשים וזאת לעומת הגשת הבקשות במסלול הלא מקוצר.

הבקשה תיבדק ע"י הגורם המוסמך תוך בחינת התקיימות תנאים מסויימים ובעיקר ייבדק התנאי שהגילוי יהיה מלא ואמיתי.

ניתן לקזז הפסדים ולתבוע זיכויים שנובעים מהמפורט בבקשה בקשר לשנות השומה אליהן מתייחס הגילוי מרצון. הפסדים וזיכויים אשר לא ינוצלו בשנות השומה עליהן דווח בגילוי מרצון – לא יותרו בקיזוז ו/או לניצול בשנים שלאחר מכן. בנוסף, לא יתאפשר לקזז הפסדים / לתבוע זיכויים עליהם הוצהר כבר בדוחות שהוגשו קודם לבקשה כנגד רווחים או הכנסות שעליהם הוצהר בבקשה.

לאחר אישור הבקשות כאמור לעיל, רשות המיסים, באמצעות המשרד המתמחה בסוג המס הנדון בבקשות, מנהלות דיונים מקצועיים בקשר לגובה המס שעל המבקש לשלם.

משרדנו מתמחה בהגשת בקשות לגילוי מרצון מול רשות המיסים ובטיפול המתמשך לאחר אישור הבקשות לגבי גובה תשלום המס מול פקיד השומה, מנהל מיסוי מקרקעין, מנהל מע"מ ויתר גורמי המס השונים בכל רחבי הארץ.

אולי יעניין אותך גם:

מיסוי נדל"ן בדובאי: לא מתחילים להשקיע לפני שקוראים את עיקרי המיסוי בדובאי

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

דילוג לתוכן